خدمات کامل زیبایی و جوانسازی

فیشیال و پاکسازی تخصصی صورت

فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست بصورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملا غیرتهاجمی است و به همین دلیل امروز بسیاری این روش درمانی و زیبایی را به دیگر روش‌های تهاجمی ترجیح می‌دهند.

فیلر خط خنده و پیشانی

خط خنده از ناحیه زیر بینی شروع شده و تا کناره لب ها امتداد می یابد اما با توجه به ژنتیک هر فرد ظاهر آن متفاوت است. از لحاظ بررسی های روانشناختی ایجاد شدن خط لبخند بر روی صورت نشان دهنده احوالات خوش و یک زندگی پر از خنده می باشد. اما این موضوع حقیقت بالا رفتن سن و بروز خطوط و چین و چروک ها را پنهان نمی کند. در نتیجه خلاص شدن از خط خنده چهره را جوان و سرحال نشان می دهد.

مزوتراپی پوست و مو

با گذشت زمان پوست نازک و بافت چربی کمتر می‏ شود و گاهی ممکن است بر اثر عامل ارثی و ژنتیکی مشکلات پوستی ایجاد شود. در مزوتراپی پوست با چندین تزریق زیر جلدی، مقادیری از ترکیب اسید هیالورونیک، ویتامین‌ها، آمینواسیدها، آنتی‌اکسیدان‌های ضد پیری، مواد معدنی و سایر عناصر فعال، باعث درمان انواع مشکلات پوستی صورت، گردن و ناحیه فوقانی سینه می‌گردد

آر اف صورت

آر اف امواج رادیویی است با فرکانس ۰٫۳ تا ۴ مگاهرتز که در پزشکی برای سفت شدن و لیفتینگ پوست و لیپولیز بافت چربی مورد استفاده قرار می گیرد. دارای انواع مونوپولار ، بای پولار، تری پولار ، مولتی پولار، تاجی و فرکشنال می باشد که مکانیسم همه بر اساس تولید گرما در بافت های عمقی ، تحریک فیبروبلاست ها و افزایش گردش خون موضعی می باشد.

بوتاکس

بوتاکس یک فرایند درمانی موردتایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشدکه این روش علاوه بر زیبایی خواص درمانی نیز دارد. یکی از این خواص درمانی میتوان به قطع و کاستن تعریق در بعضی نواحی بدن نیز اشاره کرد

ژل لب و فرم‌دهی

فرم لب حالت‌های متنوعی دارد که با توجه به فاکتورهای مختلفی مانند ژنتیک در هر فرد متفاوت است. مهم‌ترین نکته قبل از تزریق ژل لب انتخاب مدل و نوع آن است. تزریق ژل لب در فرم‌های متفاوتی انجام می‌شود. انواع مدل‌های آن شامل: ژل لب روسی، ژل لب کلاسیک و… است.

اصلاح فرم بینی بدون جراحی

اصلاح فرم بینی بدون جراحی روشی است که در آن فرم بینی فرد بدون جراحی و به وسیله تزریق یک ماده پر کننده اصلاح می شود.

با خدمات گل مریم
آشنا شوید

رزرو نوبت
×
واتساپ
اینستاگرام
مشاوره آنلاین رایگان